Saturday, October 30, 2010

Tenttia on typerää

This is even longer than the previous one oh man i need to shut up

Hei! Se on ollut pitkään. Unohdan kaikki ja kello on kymmenen mutta olen väsynyt... anteeks. Paljon virheitä tässä.
-Nyt olen tenttejä keskellä. Minulla on ollut englannin tentti (kolme tuntia) ja yhden matematiikan tentti. Minulla on vielä kolme matematiikkaa tenttia (seitseman tuntia yhteensä) ja yksi kemiatentti. Useimmat ihmiset lopettaa ensi viikolla mutta minulla on silti kolme viikoa ja kaksi päivää. :\ Hmm.

-Opin, että en lähteä vaihtoon kunnes heinäkuussa (2012). Joten en tiedä, pitäisikö mennä kaksitoista vai kuusi kuukautta? Jos menen kaksitoista kuukautta, menetän puoli minun viimeistä vuotta yliopistossa koska eroja suomalainen ja australialainen kouluvuodet.

-Pidän Happoradion ja Magenta Skycoden uudet albumit :') ...Kuuntelen liikaa suomalaisia ja pohjoismaista musiikkia, se ei ole tavallista. Hitto.

-Melbournen yliopistolla ei ole suomen kieli (ei yllättävää...) tai taideoppiainetta niin ... ehkä opin ruotsin kieli, ranskan kieli, espanjan kieli vai kiinan kieli.

-Aloin katsella elokuva 'Jade Soturi' - se oli SBS:lla muutama viikko sitten. Se on todella outo mutta mielenkiintoinen myös. Kalevalan ja kiinalainen "wuxia" taistelua/legenda, haha. En tiedä, onko kuulla suomalaisia puhuu kiinan kieli vai kiinalainen puhuu suomen kieli hauskempi! Kummassakin tapauksessa mielestäni se on aika mahtavaa. On kiva nähdä kahden kulttuurin sekoitus.

Joka tapauksessa minun pitäisi opiskella. Moi moi!

No comments:

Post a Comment